Wednesday, February 6, 2013

ဖန္ဆင္းရွင္

ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ဖလွယ္
နားလည္မႈေတြနဲ႔ ေပြ႕ဖက္
သံေယာဇဥ္ေတြနဲ႔ တုပ္ေႏွာင္
အခ်စ္ဆုိတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ
ဒုကၡေတြကို မေၾကာက္
သုခေတြရဲ႕ၾကားမွာ
ယံုၾကည္ခ်င္းေတြ တေပြ႕တပိုက္နဲ႔
အားလံုးက်ရႈံးခဲ့ဖူးပါတယ္..

အနာဂတ္ေတြကိုလည္း မေတြး
ေန၀င္ခ်ိန္ေတြကိုလည္း ေမ့ေျမာ
ခ်စ္သူ႔ရဲ႕ ရင္ခြင္သာ
ကၽြန္မရဲ႕ ၿငိမ္းခ်မ္းရာေလးလို႔
တကယ္ မွတ္ထင္ခဲ့တယ္ေလ..

သူေျပာတဲ့ ဆုိးတူေကာင္းဖက္
ဒိုးတူေဘာက္ဖက္ ဆုိတဲံစကားရဲ႕ အနက္ေတြကို
ေသေသခ်ာခ်ာေတြးၾကည့္
ၾကည္ႏူးခ်င္း တ၀က္ ရင္ခုန္ျခင္း တဖံု
အခ်စ္မ်က္၀န္းတစ္စံုကသာ
ကၽြန္မရဲ႕ အရာရာ.. ကၽြန္မရဲ႕ အနာဂတ္..
ကၽြန္မရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်င္း.. ကၽြန္မရဲ႕ အိပ္မက္ေတြပါပဲေလ..






No comments: