Tuesday, August 21, 2012

ႏြံ

ႏြံဆုိတာကို ေၾကာက္လုိ႔ သံေယာဇဥ္နဲ႔ ေ၀းေ၀းေနခဲ့မိတယ္
ႏြံဆိုတာကိုေၾကာက္လို႔ မသိစိတ္ႏွင့္သိစိတ္ကို အတန္တန္ သတိေပးခဲ့တယ္..
အဲ့ဒီ ႏြံဆိုတာကို ေၾကာက္လို႔ပဲ အရာရာကို သံသယနဲ႔ၾကည့္တတ္ခဲ့တယ္..
အဲ့ဒီႏြံနဲ႔ ေ၀းေအာင္ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ အံ၀င္ခြင္က်ေအာင္ ဇယားခ်ထားတတ္တယ္…
အဲ့ဒီႏြံနဲ႔ ေ၀းေအာင္ တစ္ေယာက္တည္းေနတတ္ေအာင္ ကာလအေတာ္ၾကာ ႀကိဳးစားခဲ့မိတယ္..

ဒီလိုအတန္တန္ ကုိယ့္ကုိယ္ကို သတိေပးေနရက္က မထင္မွတ္တဲ့အခ်ိန္ အဲ့ႏြံထဲမွာ ကၽြန္မနစ္ေနခဲ့တယ္..
ဟုတ္တယ္ ကၽြန္မ ဘယ္အခ်ိန္ နစ္မွန္းမသိလိုက္ေပမယ့္ သိလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေတာ္ေတာ္ နစ္ေနခဲ့တယ္

ဒီႏြံထဲကို ကၽြန္မကို သူဆြဲေခၚခဲ့တယ္..
ဒီႏြံထဲမွာ ေပ်ာ္ေအာင္ သူဖန္းတီးခဲ့တယ္..
ဒီႏြံထဲမွာပဲ သူ႕စိတ္ကူးယဥ္အိပ္မက္ေတြကို နားေထာင္ခဲ့ရဖူးတယ္..
ဒီႏြံေတြထဲမွာပဲ ကၽြန္မတို႔ မၾကာခဏ စိတ္ေကာက္ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္..
ဒီႏြံထဲမွာပဲ တစ္ေယာက္အသက္ရႈသံ သဲ့သဲ့ကို တစ္ေယာက္ ခံစားတတ္ခဲ့ၾကတယ္..

ဒီႏြံထဲမွာပဲ သူ႔ရင္ခုန္သံေတြကို ကၽြန္မ နားစြင့္တတ္လာတယ္…
ဒီႏြံထဲမွာပဲ သူ႕လက္ကို ကၽြန္မ မရဲတရဲ ဆုပ္ကိုင္တတ္လာတယ္..
ဒီႏြံထဲမွာပဲ အျပန္အလွန္ တိတ္တခိုး သတိေတြရေနတတ္ခဲ့တယ္..
ဒီႏြံထဲမွာပဲ ကၽြန္မတို႔ စကားေတြအမ်ားႀကီး ေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္..

ဒီႏြံထဲမွာပဲ သံေယာဇဥ္ေတြ ထပ္ထပ္တိုးလာတယ္…
ဒီႏြံထဲမွာပဲ ကၽြန္မတို႔ အျပန္အလွန္ သ၀န္တိုမႈေတြျဖစ္လာတယ္..
ဒီႏြံထဲမွာပဲ ေရွ႕ေရးအတြက္ အိပ္မက္ေတြ မက္တတ္လာတယ္…
ဒီႏြံထဲမွာပဲ… ဒီႏြံထဲမွာပဲ…. ဒီႏြံထဲမွာပဲ…. ဒီႏြံထဲမွာပဲ ကၽြန္မတို႔ နစ္သထက္ ပို နစ္လာၾကတယ္ ..

No comments: