Tuesday, August 21, 2012

ကၽြန္မခ်စ္တဲ့ မိုး

ရာသီေတြထဲမွာ မိုးရာသီဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အလွပဆံုး ရာသီတခု။ ဟုတ္တယ္ တကယ္လွပါေပတယ္။ မိုးရာသီမွ လွပတဲ့ ပန္းေရာင္စံုေတြဖူးပြင့္လာမယ္္..မိုးရာသီမွာ အရာအားလံုးဟာ သစ္လြင္ေတာက္ပ ေနမယ္.. ေနာက္ အရာအားလံုးဟာ လန္းဆန္းေနမယ္.. သြန္းခ်လိုက္တဲ့ မိုးေရေတြေၾကာင့္ ကမၻာေျမႀကီး ရဲ႕ေပၚမွာ ေနထုိင္တဲ့သူေတြ ပူေလာင္မႈေတြ တဒဂၤ ကင္းကြာၿပီး ေအးခ်မ္းမႈကို ခံစားၾကရမယ္။

မုိးေၾကာင့္ ေအးစိမ့္ေနတဲ့ ခံစားခ်က္ကုိ ကၽြန္မ ခ်စ္တယ္.. ကၽြန္မ ဘယ္အရြယ္တည္းက မိုးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ရူးခဲ့လဲဆိုတာ ေသခ်ာမသိေပမယ့္.. ကၽြန္မသိတတ္စ အရြယ္ တည္းက မိုး ရာသီကို ကၽြန္မ ခ်စ္ခဲ့ တယ္… မိုးေပါက္ဖြဲဖြဲေလးေတြ က်ေနတာကိုလည္း ခ်စ္တယ္.. မိုးေပါက္ႀကီး ေတြက်တာကိုလည္း သေဘာ က်တယ္.. ငယ္ငယ္ကမိုး ေရေတြထဲမွာ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ကစားမိတာေတြ၊ မိုးရြာတဲ့အခ်ိန္ မိုးေရကို အေျပးအလႊား ခ်ိဳးခဲ့တာေတြဆုိ မၾကာခဏ သတိရမိတယ္.. မိုးရာသီကိုႀကိဳက္တယ္.. မိုးစက္ မိုးေပါက္ကို ခ်စ္တယ္ ဆိုေပမယ့္ လွ်ပ္စီးေတြလက္ မိုးေတြ ၿခိမ္းၿပီ မိုးႀကိဳးပစ္ၿပီဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္မေနစရာ မရွိေလာက္ ေအာင္ကို ေၾကာက္တတ္တယ္.. အိမ္မွာရွိသမွ် မွန္ေတြ လုိက္ဖံုး၊ တီဗြီေျပးပိတ္ၿပီး ဘုရားစာေတြရြက္ၿပီး တစ္ေယာက္တည္း ေျခာက္ျခား၊ အိမ္က တစ္ေယာက္ေယာက္နား ေျပးကပ္ေနတတ္တာေတြ ေနာက္ ခုခ်ိန္ထိ ကၽြန္မ မုိးၿခိမ္းတာေတြ မိုးႀကိဳးပစ္တာေတြကို ေၾကာက္ရြံ႕႕ ေနစဲဆိုတာ ၀န္ခံပါတယ္..

အိမ္တံစက္ၿမိတ္က က်လာတဲ့ မိုးေပါက္ကေလးေတြကိုၾကည့္ၿပီး အေတြးမ်ားစြာေပ်ာ္၀င္တာကိုလည္း ကၽြန္မ ႏွစ္သက္တယ္.. မိုးေပါက္ေလးေတြၾကည့္ၿပီး လြမ္းစရာ ရွိရွိ မရွိရွိ တခုခုကို ေရာင္ရမ္းမွန္းေမွ်ာ္ၿပီး လြမ္းရတဲ့ ခံစားခ်က္ကိုလည္း ကၽြန္မႀကိဳက္တယ္.. တံစက္ၿမိတ္က က်လာတဲ့ မိုးေပါက္ေလးေတြကို လက္နဲ႕ ခံကာ လက္ကေနတဆင့္ တစ္ကိုယ္လံုးအထိ ေအးျမစိမ့္၀င္သြားတဲ့ ခံစားခ်က္ကလည္း ဘာနဲ႔မွ မတူပါဘူး။ မိုးရြာခ်ိန္ ထီးေဆာင္းၿပီး မိုးေရေတြထဲ ေလွ်ာက္သြားရတာေတြ မိုးေရေတြေၾကာင့္ ေျပာင္လဲ့ေတာက္ပ ေနတဲ့ ကတၱရာလမ္းေတြကုိ မ်က္စိထဲျမင္ရတာေတြ.. ေနာက္ၿပီး မိုးေရေတြေၾကာင့္ စိမ္းစို လွပေနတဲ့ သဘာ၀ရႈခင္းေတြ သစ္ပင္ ပန္းမန္ေတြကို ၾကည့္ရတာလည္း အင္မတန္ စိတ္ခ်မ္းသာစရာေကာင္းလွပါတယ္.. မိုးရြာတဲ့ ညမ်ားဆို မိုးေအးေအးေလး စာအုပ္တစ္အုပ္နဲ႔ ႏွပ္ရတဲ့ ဇိမ္က ေလာကစည္းဇိမ္တခုပဲ…

ကၽြန္မကို လည္း ကၽြန္မအေမက မိုးရာသီေတြထဲက ရက္တခုမွ ေမြးခဲ့တယ္.. ကၽြန္မနာမည္ကုိလည္း မိုးရာသီနဲ႔ လုိက္ဖက္တဲ့ သိပ္မလွပေပမယ့္ သူမ်ားမွတ္မိလြယ္မယ့္ နာမည္တစ္လံုးကို ေပးထားခဲ့တယ္.. မ်ားေသာအားျဖင့္ ကၽြန္မနာမည္ကို ကၽြန္မ သိပ္မႏွစ္သက္ေပမယ့္လည္း လူတစ္ေယာက္မွာ နာမည္ ႏွစ္လံုး ပိုင္ဆိုင္တာကို ကၽြန္မအေမက မႀကိဳက္တာေၾကာင့္ ကၽြန္မ နာမည္ေျပာင္းခြင့္မရခဲ့ပါဘူး.. တခါတေလေတာ့ လည္း ကၽြန္မ ခ်စ္တဲ့ မိုးရာသီလို ေအးစိမ့္စိမ့္ခံစားခ်က္ပါတဲ့ ကၽြန္မနာမည္ကို ျမတ္ႏိုးမိသလိုပါပဲ….

မိုးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့သီခ်င္းေတြဆိုလည္း ကၽြန္မ မၾကာမၾကာနားေထာင္ျဖစ္တယ္.. မိုးေအးေနတဲ့အခ်ိန္မွာ မိုးသီခ်င္းေတြနားေထာင္ရတာလည္း စိတ္အပန္းေျဖမႈေတြထဲက တခုဆိုရင္ မမွားပါဘူး.. မိုးရာသီက ကၽြန္မ အတြက္ ကံေကာင္းျခင္းေတြယူလာေပးတယ္လို႔လည္း ကၽြန္မစိတ္ထဲ စြဲထင္ ေနျပန္ေသးတယ္.. မိုးေတြရြာရင္ ဆိုတဲ့အေတြး ေတြးလိုက္တာနဲ႔ ကၽြန္မစိတ္ထဲ လိႈက္ခနဲေပ်ာ္လာတယ္.. မိုးစက္ေတြ က်လာေတာ့မွာပဲ ဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔ ရင္ခုန္စြာ ေမွ်ာ္လင့္မိတဲ့ ကုိယ့္အေတြးေတြကုိလည္း တခါတေလ ၿပံဳးမိတယ္.. မိုးေရထဲ ထီးမပါပဲ လမ္းေလွ်ာက္တဲ့အခါ မိုးစက္ေတြ မ်က္ႏွာေပၚကို ညင္ညင္သာသာ လာျဖန္းပတ္တာကိုလည္း ျမတ္ႏုိးမိျပန္ ေသးတယ္..

ေနာက္မ်ားမွာလည္း မိုးေတြမရြာရင္ ကၽြန္မ မိုးကုိ ေမွ်ာ္လင့္မယ္.. မုိးေတြရြာလာမယ့္ အခ်ိန္ကုိ ေစာင့္စားမယ္.. မုိးေတြရြာလာရင္ မုိးေပါက္ေတြၾကည့္ၿပီး ၾကည္ႏူးမယ္.. မုိးစက္ေတြကိုၾကည့္ၿပီး လန္းဆန္းတဲ့ ခံစားမႈေတြ ခံစားမယ္…ေပ်ာ္ရႊင္မယ္.. မိုးစက္ေတြကိုၾကည့္ၿပီးပဲ ကၽြန္မ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကုိ လြမ္းမိေနဦးမယ္ ထင္ပါတယ္…

No comments: