Thursday, February 7, 2013

မခြဲစတမ္းဆိုပါေတာ့ ခင္ရယ္...


အထိအေတြ႕ဟာ ေကာင္းကင္ရဲ႕

ဟိုဘက္အစြန္းနဲ႔ဒီဘက္အစြန္းေပါ့ ခင္

က်ကြဲၿပီစ မုန္ညင္းဆီပုလင္းဟာ အသံသာတယ္ေနာ္

ခင္ စိတ္ဝင္စားမယ္ဆို က်ေနာ္ပုလင္းအသစ္တစ္လံုး

ဖန္ဆင္းျပမယ္ ခင္

ဒီပုလင္းထဲမွာ ေတာင္တန္းႀကီးဟာမႈိင္းလို႕

ေတာင္ေပၚကေၾကြက်လာတဲ႕သစ္ရြက္ဟာ

ေလမလံုေသးတဲ႔ပုလင္းထဲမွာ

အေၾကာေသသြားတယ္ ခင္

အနီးအေဝးအမွတ္စက္ေတြေပၚ အျမင္အၾကားကံမပါတဲ႔ေကာင္မို႔

က်ကြဲေတာ့မယ့္ အက္ၿပီးသားပုလင္းလို

ခင္ သနားပါ

ခင့္အတြက္ အနာအတုဆိုတဲ့က်ေနာ္ဟာ

ဘယ္ေလာက္မႊန္းမႊန္း

အစစ္မျဖစ္တာမို႕ က်ကြဲသြားတဲ႔

ပုလင္းေတြကလည္း အသည္းမမာ/နာ ပါ ခင္

ေလေအးေလးတိုက္လာရင္ ေပ်ာက္သြားမယ့္

ေရာဂါထဲ က်ေနာ္ဝင္ဖ်ားၾကည့္ေနတာပါ ခင္

ေငးၾကည့္ေနက် ပုလင္းထဲက ေလေလးနည္းနည္းတိုက္ေပးပါ

ေဟာ ေနထိုးေနတဲ႔ပုလင္းထဲက ရႈခင္းမွာ

က်ေနာ္ ရႈခင္းႀကီးပိေနျပန္ၿပီ ခင္

ပုလင္းကြဲေလးရွရံုနဲ႔

ေခါင္းစဥ္ေမ့သြားတဲ႔ကဗ်ာကို

က်ေနာ္ ခဏခဏျပန္ခ်ေရးေနသလို

ခင္လည္းက်ေနာ္ဖန္ဆင္းထားတဲ႔ ပုလင္းထဲမွာ

မကြဲမရွေလးလွေနမွေပါ့ ခင္ရယ္

ဒါနဲ႕ ခင့္စကားမွာ က်ေနာ့နားအတြက္ အမွားၾကီးၾကီးပါလာတယ္

မေတာ္တဆ တိုက္မိခဲ့တဲ့ဘဝေတြမို႕

မခြဲစတမ္းပဲ ဆိုၾကပါစို႕ ခင္ရယ္ ။ ။



(ေတးခက္)

No comments: