Thursday, February 9, 2012

ေတြးမိေတြးရာ...

အခုတေလာ မေပ်ာ္ဘူး... ဘာျဖစ္ေနမွန္းလည္းကိုယ့္ကိုယ္ကုိယ္မသိ..လိုတာမရ ရတာမလိုလို႔ ေျပာရင္လည္း အဲဒါအပ်ိဳၾကီးေရာဂါ လို႔ အေျပာခံရဦးမယ္... ရည္းစားထားျပန္ေတာ့လည္း ဘဲရႈပ္တယ္ အေျပာခံရမယ္... မထားျပန္ေတာ့လည္း တစ္စိတ္ရွိ အပ်ိဳႀကီး တစ္ဆိတ္ရွိအပ်ိဳႀကီး လာလာထိခိုက္ၾကတယ္...အပ်ိဳၾကီးလည္း လုပ္ခ်င္စိတ္ရွိရင္လုပ္မွာေပါ့ေတာ္ ဟုတ္ဖူးလား... ခုခ်ိန္ထိေတာ့ တစ္ေယာက္တည္းေနရတာ ေအးေဆးပါပဲ.. ကၽြန္မရဲ႕ကံဇာတာကလည္း ေတြ႕တဲ့လူ လိုက္တဲ့လူတိုင္းကလည္း ၾကည့္လုိက္ရင္ လက္ခံခ်င္စရာကတစ္ကြက္ေကာင္းရင္ ႏွစ္ကြက္သံုးကြက္ေလာက္က ဆိုးေနတယ္..ကၽြန္မကပဲ တခုခုဆိုအဆံုးထိေတြးၿပီး ေၾကာက္စိတ္ ၀င္ေနတာလား...သတၱိမရွိတာလားအဆင္မေျပမွာေတြ..ဒုကၡေရာက္မွာေတြကို ေတြးပူေနလားမေျပာတတ္ေတာ့.လာႀကိဳက္တဲ့လူေတြကပဲ လိုအပ္ခ်က္ေတြရွိေနလားကၽြန္မကပဲ ေဂ်းထူေနတာလားလည္း အေသအခ်ာမသိေတာ့...တခ်ဳိ႕လူေတြက်ေတာ့လည္း ကၽြန္မနဲ႔ သူတုိ႔နဲ႔အဆင္ေျပေအာင္ ေအာင္သြယ္ခိုင္းတဲ့ ေအာင္သြယ္ေတာ္ေတြနဲ႔ပဲ ႀကိဳက္သြားၾကတယ္ ... တခ်ိဳ႕က်ေတာ့လည္း နီးရာစပ္ရာ သူတုိ႔ကုိ လက္ခံႏုိင္မယ့္ မိန္းကေလးေတြကို ေရြးခ်ယ္သြားၾကတယ္... ဒါေပမယ့္ ဒါေတြက ကိစၥေတာ့မရွိပါဘူး.. ကၽြန္မလက္မ ခံႏုိင္ေပမယ့္ လက္ခံႏုိင္တဲ့သူလက္ခံတာ ကၽြန္မအတြက္ ျပႆနာမဟုတ္ပါဘူး....ဒါေပမယ့္တခါတေလ လူေတြကို နားမလည္ႏိုင္ ဘူး... သူတုိ႔ေတြရဲ႕စိတ္ေတြကပဲ အေျပာင္းအလဲျမန္ေနၾကလား... ကုိယ္ပဲလိုက္မမွီတာလားေ သခ်ာစဥ္းစားျပန္ေတာ့လည္း အေျဖ ရယ္လို႔ တိတိက်က်ထြက္မလာ...လူငယ္သဘာ၀ လြပ္လြပ္လပ္လပ္ေနထိုင္တတ္ေပမယ့္ တခ်ိဳ႕ေနရာေတြက်ေတာ့ အေတြးနက္ေန တာကပဲ သူတို႔အတြက္ ျပႆနာတခုလိုလို.. ရွိေစေတာ့ ကၽြန္မလည္း ကၽြန္မစိတ္နဲ႔ကၽြန္မပဲ..သူတို႔လည္းသူတို႔စိတ္နဲ႔သူတို႔ပဲေလ.. ၿပီးေတာ့ အစ္ကိုတစ္ေယာက္က ေျပာေသးတယ္ညည္းက သာမန္မိန္းကေလးေတြထက္ လူရည္လည္တယ္တဲ့.. အဟက္ .. အဲလုိ လည္တယ္ေျပာခံရရင္ ကၽြန္မက သိပ္သေဘာက်တတ္တာရွင့္.. ဒါနဲ႔သူငယ္ခ်င္း သံုးေလးေယာက္ကုိ ေမးၾကည့္လိုက္တယ္.. ငါတ ကယ္ပဲလည္လားဟင္ဆုိေတာ့ လည္တဲ့ထဲလည္းပါဘူး မလည္တဲ့ထဲလည္းမပါပါဘူး သာမန္ပဲတဲ့... တခ်ဳိ႕ကက်ေတာ့လည္း လည္ပါ တယ္တဲ့.. ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ေတာ့ လည္တဲ့လို႔ထင္မိပါဘူး... အဲ့ တခုရွိတာက လူေတြႏွပ္ခ်လို႔ မရေအာင္ေတာ့ သတိထားေနတတ္ တယ္... တခ်ိဳ႕ေတြကလည္း ေျပာပါတယ္ ပါးနပ္တယ္တဲ့.. ကၽြန္မကလည္း ကၽြန္မကုိလည္တယ္တုိ႔ ပါးနပ္တယ္လို႔ေျပာရင္ ဘယ္ လုိသေဘာက်မွန္းကုိမသိတာ..ဒါလည္းေရာဂါတစ္မ်ိဳးပဲထင္တယ္ေနာ္...စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ ေတြးမိေတြးရာ ေရးမိေရးရာေတြ ေရး သြားပါတယ္ ေက်းဖူးပဲေနာ္ ေပါက္တတ္ကရေတြေရးထားတာကို အဆံုးထိသည္းခံဖတ္ေပးတဲ့အတြက္...

2 comments:

shwesin said...

အင္းအင္း ..
ဒါပဲေၿပာေတာ့မယ္

Unknown said...

ေျပာေလ.. :D